Individuals

Tractaments individuals

Fisio 3 és un centre de fisioteràpia, on l’objectiu principal és mantenir i millorar l’estat físic del pacient mitjançant un tractament exclusiu i individualitzat. Per això, utilitzem una gran varietat de mètodes i tècniques, i realitzem un seguiment exhaustiu del pacient per tal d’optimitzar el seu estat.

Massoterapia

La massoteràpia ajuda a disminuir el dolor, millora l’activitat muscular i l’estat psicoemocional.

Acupuntura

Utilitza agulles que s’insereixen en punts determinats del cos, restaurant energia,  i regulant funcions de l’organisme.

Punció seca

La punció seca és una tècnica invasiva utilitzada en fisioteràpia per eliminar punts dolorosos musculars.

Hipopressius

Tècnica respiratòria en la qual es treballa de forma extrema el control de la respiració i de la musculatura de l’abdomen.

Tècniques manipulatives

Tractament global de les alteracions que es produeixen a nivell de columna, pelvis i extremitats.

Sòl pèlvic

Mitjançant aquest massatge, s’btenen beneficis pel part, post-part, esport, menopausa, envelliment, prostatectomia.

Drenatge limfàtic

El drenatge limfàtic és un tipus de massatge molt suau que es fa amb moviments rítmics i afavoreix l’eliminació de líquids i ajuda a mantenir el sistema immunitari.

Fisioteràpia respiratòria

Ajuda a prevenir, curar i estabilitzar les alteracions que afecten a l’aparell respiratori. Disminueix el risc d’infeccions per prevenir malalties com la bronquitis, Bronquiolitis i Pneumonia.

Fisioteràpia pediàtrica

Disciplina que tracta malalties agudes i cròniques que es produeixen en bebès, nens i/o adolescents i que afecten al desenvolupament motriu o postural correcte.